Gezocht: eenvoudige breipatronen voor babysokjes/muts/...

Op zoek naar patronen, kleurplaten, of andere leuke doe-ideetjes? Dan ben je hier aan het juiste adres.

Gezocht: eenvoudige breipatronen voor babysokjes/muts/...

Berichtdoor zusielein » 13 feb 2011 23:29

Hoi! Ik ben op zoek naar gemakkelijke breipatronen voor babysokjes, slofjes, mutsje, ... Ook patronen voor koddige dekentjes of trappelzakjes zijn welkom! Ik ben een beginner in het breien! Dus geen complexe toestanden met meer dan 2 naalden! ;-) Hopelijk kan iemand me helpen! Alvast bedankt!!!

zusielein

Berichtdoor maria-helena » 14 feb 2011 12:25

maria-helena

Re: Gezocht: eenvoudige breipatronen voor babysokjes/muts/..

Berichtdoor ankeri » 06 jul 2012 15:37

Moesten er nog mensen op zoek zijn naar een thuiscursus breien kan ik de cursus van de ondernemersschool aanraden.

Ik heb deze cursus zelf nog niet gevolgd, maar heb wel goede ervaringen met andere van hun cursussen(zijn dan eerder cursussen omtrent voeding en gezondheid). De curssen zijn helder en vlot geschreven door mensen met heel wat ervaring in de sector. Zij begeleiden je gedurende 1 jaar met persoonlijke feedback en huisopdrachten. Daardoor krijg je ook de nodige praktijk mee, naast een stevige dosis theorie.

Op hun website http://www.ondernemersschool.be/thuisstudie kan je alle informatie terugvinden omtrent kostprijs, inhoud...Er staat ook informatie bij over de docent en de locatie van de campussen(Antwerpen, Gent en Hasselt).

ankeri

Keer terug naar Knutselen