| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
juliennesoep
|
Geplaatst: Di Sep 25, 2007 5:22 pm Onderwerp: |
|
|
Hallo, ik ga volgend ook trouwen en ben dus ook volop bezig met de planning. Ik vind de site www.planyourwedding.nl een goede vol leuke tips. Je kan er gratis een trouwwebsite laten maken en sites van andere trouwers bekijken waar je ook mooie ideetjes en dergelijke uit kan halen.
In de bieb heb ik het boek "trouwen voor Dummies" gehaald, daar staan ook interessante dingen in. Het belangrijkste is dat jullie samen beslissen wat jullie zelf leuk vinden op jullie dag en dat je je niet laat leiden door allerlei etiquetteregeltjes en dingen die niet naar jullie zin zijn. Veel succes ermee !! |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
snoopy dogg
Geregistreerd op: 19-10-2005 Berichten: 61 Woonplaats: Geraardsbergen
|
Geplaatst: Wo Aug 29, 2007 12:33 pm Onderwerp: |
|
|
Proficiat !!!!
Mijn huwelijk is gepland op 13-06-2008 !
Er komt inderdaad heel wat bij kijken...
In het magazine 'Loving You' staat er een checklist met alle zaken die je moet (of kunt) plannen. Er staat duidelijk aangegeven wat je 6à8 maand, 3à4 maand, enz. dient te plannen.
Ikzelf volg het lijstje (ongeveer) en ik moet zeggen dat momenteel alles verloopt als gepland en er van stress geen sprake dient te zijn
Er bestaan heel wat sites (wijtrouwen.com, Loving You, ...) met heel wat info en ideetjes op.
Veel succes met het plannen !! |
|
| Naar boven |
|
 |
Ozemmi
|
Geplaatst: Ma Aug 27, 2007 10:00 pm Onderwerp: Originele trouwideeën |
|
|
The Big Question is er eindelijk uit! En we gaan trouwen op 04-04-08!!
Nu nog alles geregeld zien te krijgen, pff...wat er allemaal bij komt kijken... Spannend!
Wie kent er een no-stress planning om toch niet gefrustreerd de grote dag te organiseren?
En wie heeft er originele trouwideeën (op ELK gebied: viering in de kerk,
mooie teksten om voor te lezen, feest 's avonds, catering, ...) .
Laat maar komen, elk idee is welkom!
Ozemmi |
|
| Naar boven |
|
 |
|