Naar de Libelle website
FAQFAQ    ZoekenZoeken    ProfielProfiel    Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken    InloggenInloggen

forum.libelle.be forum index -> Lief en Leed -> Relaties
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Originele trouwideeën
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
juliennesoep

BerichtGeplaatst: Di Sep 25, 2007 5:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo, ik ga volgend ook trouwen en ben dus ook volop bezig met de planning. Ik vind de site www.planyourwedding.nl een goede vol leuke tips. Je kan er gratis een trouwwebsite laten maken en sites van andere trouwers bekijken waar je ook mooie ideetjes en dergelijke uit kan halen.

In de bieb heb ik het boek "trouwen voor Dummies" gehaald, daar staan ook interessante dingen in. Het belangrijkste is dat jullie samen beslissen wat jullie zelf leuk vinden op jullie dag en dat je je niet laat leiden door allerlei etiquetteregeltjes en dingen die niet naar jullie zin zijn. Veel succes ermee !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
snoopy dogg

BerichtGeplaatst: Wo Aug 29, 2007 12:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Proficiat !!!!

Mijn huwelijk is gepland op 13-06-2008 !
Er komt inderdaad heel wat bij kijken... Rolling Eyes

In het magazine 'Loving You' staat er een checklist met alle zaken die je moet (of kunt) plannen. Er staat duidelijk aangegeven wat je 6à8 maand, 3à4 maand, enz. dient te plannen.
Ikzelf volg het lijstje (ongeveer) en ik moet zeggen dat momenteel alles verloopt als gepland en er van stress geen sprake dient te zijn Laughing

Er bestaan heel wat sites (wijtrouwen.com, Loving You, ...) met heel wat info en ideetjes op.

Veel succes met het plannen !!
Naar boven
Ozemmi

BerichtGeplaatst: Ma Aug 27, 2007 10:00 pm    Onderwerp: Originele trouwideeën Reageer met quote

The Big Question is er eindelijk uit! En we gaan trouwen op 04-04-08!! Very Happy

Nu nog alles geregeld zien te krijgen, pff...wat er allemaal bij komt kijken... Spannend! Shocked

Wie kent er een no-stress planning om toch niet gefrustreerd de grote dag te organiseren? Laughing

En wie heeft er originele trouwideeën (op ELK gebied: viering in de kerk,
mooie teksten om voor te lezen, feest 's avonds, catering, ...) .

Laat maar komen, elk idee is welkom! Idea

Ozemmi
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.libelle.be forum index -> Relaties Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: