Naar de Libelle website
FAQFAQ    ZoekenZoeken    ProfielProfiel    Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken    InloggenInloggen

forum.libelle.be forum index -> Lief en Leed -> Budget
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie studerende dochter
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
HelpIkWord20

BerichtGeplaatst: Di Aug 24, 2010 2:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ja, is echt wel erg :s Veel sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jeeco

BerichtGeplaatst: Di Aug 24, 2010 1:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor jouw reaktie.De enige oplossing is weer alleen gaan wonen,denk ik want door het samenwonen werd haar uitkering en haar beurs verminderd.Ik vind dit allemaal niet rechtvaardig vermits zij is gaan inwonen om het makkelijker te hebben maar het is alleen maar moeilijker geworden.
Naar boven
HelpIkWord20

BerichtGeplaatst: Ma Aug 23, 2010 7:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Is zij dan geen beursstudent? (mensen met een laag of geen inkomen, etc. : goedkoper..)
Naar boven
jeeco

BerichtGeplaatst: Za Mrt 06, 2010 7:48 pm    Onderwerp: studerende dochter Reageer met quote

mijn dochter studeert momenteel verpleegkunde en krijgt hiervoor een uitkering van de vdab.sinds ze bij de mama van haar vriend is ingetrokken werd haar uitkering teruggebracht tot 400 euro.dit is toch niet leefbaar,ze moet immers kostgeld betalen en haar auto kost toch ook geld.als uitkeringsgerechtigde kan zij ook niet bijklussen.is er nog iemand met dit probleem of weet er iemand een oplossing?
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.libelle.be forum index -> Budget Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: