Waarzeggers - wat is er van uitgekomen?

Heb jij een ingrijpende gebeurtenis meegemaakt? Zoek je een antwoord op een prangende vraag? Wil je graag advies van iemand in jouw geval? Praat er hier over met vriendinnen.

Waarzeggers - wat is er van uitgekomen?

Berichtdoor Icky Thum » 04 jun 2007 07:35

Hallo,

Ik ben onlangs eens mijn kaarten gaan laten leggen, ik moet zeggen, ik was behoorljk onder de indruk en wou nu toch eens weten of hier mensen zijn die dat ook al eens hebben laten doen, en zoja, wat daarvan al-dan-niet is uitgekomen...

Vinden jullie dit larie en apekool of bood dit jullie écht een houvast?

Ik hoop op vele reacties. :D

Groetjes,

Icky Thum

Berichtdoor human » 04 jun 2007 08:36

ik ben een maand of twee terug gegaan naar een kaartlegster.
ze gaf een perfecte karakterschets van de jongen waar 'k toen mee in mijn hoofd zat, heel bizar hoor.
van voorspellingen is er wel nog niets uitgekomen, ik wacht af... :P
life is a lesson, you learn it when you do

human

Berichtdoor xxx mammie xxx » 04 jun 2007 08:43

Ik ben ongeveer 12 jaar geleden vr het eerst nr kaartlegster geweest op aanraden van een collega. Ikzelf geloofde er niet in.......
Die kaartlegster wist me daar dingen te vertellen dat je niet zomaar kan verzinnen.
Ze heeft me ook 2 zaken verteld over de toekomst en die zijn beiden dus WEL uitgekomen...........gaf me wel een raar gevoel hoor.

xxx mammie xxx

Berichtdoor muddy maddy » 04 jun 2007 09:47

larie en apekool, degene die mijn kaarten legde was zeker dronken want er is niks maar dan ook helemaal niets uitgekomen.

muddy maddy

Berichtdoor Icky Thum » 04 jun 2007 09:51

Mijn moeder is 3 maanden geleden overleden, dat kon ze me vertellen zonder dat ik het haar gezegd had. Ze zei zelf dat ze zelden zulke positieve kaarten voor de toekomst gezien had. Dat mijn moeder heel dicht bij me was en me leidde, dat ik haar verlies waardig droeg en dat ik met haar moest praten als ik het moeilijk had, dat ze me wel zou sturen om het juiste te doen.

Ze wist me ook te vertellen dat ik een sterke kinderwens heb (klopt) en dat mijn vriend aan het bijdraaien is maar het moeilijk heeft om over de drempel te springen, ik zou zeker voor mijn 30ste zwanger zijn (we hebben afgesproken om op mijn 30ste verjaardag te stoppen met de pil, maar ze vertelde me dat het vroeger met onderlinge toestemming zou zijn).

De zwangerschap en geboorte zouden van een leien dakje gaan en de toekomstige kinderen zouden gezond zijn, er zouden naar de toekomst toe meerdere kinderen komen. Het eerste zou een jongetje zijn. Mijn vriend zou een toegewijde vader zijn en kinderen zouden een zegen en bevestiging voor hem zijn.

Financieel en werkgebonden moest ik me ook geen zorgen maken, ook daar heeft ze me een aantal dingen verteld waarvan ik dacht \"hoe weet ze dat??\".

Mijn relatie is goed en zal ook goed blijven, met de komst van kinderen zal ze ook nog verstevigen.

Het minpuntje is dat ik moest oppassen voor jaloezie van buitenstaanders.

Ik had een beetje schrik toen ik binnenging, je weet tenslotte nooit wat je te horen krijgt, ik ben blij dat het allemaal zo positief is en hoop toch wel stiekem dat het uitkomt, zou zaaaaaaaaalig zijn. Ik weet alleen niet of ik het voor charlatanisme of waarheid moet aannemen... Toffe mama, wàt precies is bij je uitgekomen, mag ik zo onbeleefd zijn om het je te vragen?

Alvast bedankt.

Icky Thum

Berichtdoor Icky Thum » 04 jun 2007 10:18

Nog iemand? Ben nieuwsgierig... :lol:

Icky Thum

Berichtdoor xxx mammie xxx » 04 jun 2007 11:25

hoy Icky Thum,

het eerste (slechte nieuws) van wat ze zei dat is uitgekomen: toen ik bij haar was, zei ze me dat iemand vd familie in het ziekenhuis lag en dat da slecht ging aflopen.......dus ik dacht.....die is hier aan't zwanzen....want er lag helemaal niemand vd familie in het ziekenhuis.......haha dacht ik.....
maar toen ik net thuiskwam, kreeg ik telefoon....een familielid was met ambulance nr het ziekenhuis gebracht......enkele dagen later was hij dood!!!!

het tweede (goede nieuws) was dat ik binnen enkele maanden zwanger zou zijn en een gezonde baby ging krijgen, maar dat ik me eerst nog eens goed moest laten onderzoeken, want dat er toch \"problemen\" waren bij mij...........zonder dat zij dat wist, had ik net mijn 3e miskraam achter de rug.....en was ik vr grondig onderzoek nr Leuven geweest, waar ze dan enkele weken later \"het probleem\" hadden vastgesteld........
en ja hoor......iets later was ik zwanger en is alles goed verlopen.......

dus ja.....raar maar waar!!!!

xxx mammie xxx

Berichtdoor Icky Thum » 04 jun 2007 12:05

Amai toffe mama, daar gaat het haar op mijn armen recht van omhoogstaan! Ik sta er aan de ene kant sceptisch tegenover omdat je je nooit mag laten leiden door een stel Lenormand kaarten en omdat het ergens er nog wel ingebakken zit dat kaartleggers charlatans zijn.

Anderzijds was het allemaal zo enorm positief dat het van mij écht wel mag uitkomen! :)

We zullen zien...

Ik wil gewoon eens kijken of kaartleggers terecht of onterecht charlatans genoemd worden.

Groetjes,

Icky Thum

Berichtdoor Kungfu » 04 jun 2007 15:14

Ik geloofde niet in kaartleggen. Ik was er zelfs bang voor. Een vriendin heeft mij kunnen overtuigen om toch eens langs te gaan. Ik heb besloten om mij er toch maar voor open te stellen.
Bij mij heeft een kaartlegster tot 2 maal toe voorspeld dat ik zou veranderen van job. Het is ook elke keer uitgekomen, maar de tweede keer kon ik het niet geloven omdat ik nog maar 3 maanden ervoor veranderd was van job. Na nog eens 3 maanden kreeg ik echter de vraag om opnieuw van job te veranderen en na een weekend twijfelen ben ik toch akkoord gegaan.
De eerste keer dat ik naar haar ging, gaf ze een volledige beschrijving van het uiterlijk van mijn grootmoeder. (die was toen 2 maanden gestorven) Zij kende mijn grootmoeder niet, maar de beschrijving klopte. Ze beweerde dat ze mijn grootmoeder zag.
Ze heeft ook een perfecte karakterbeschrijving van mijn dochter gegeven, aan de hand van een foto.
Ze kon ook vertellen dat de band met mijn moeder nooit goed was geweest.
Ik kan niet zeggen dat alles uitkomt en hoe het in elkaar zit, weet ik nog steeds niet. Maar als iemand die je nooit gezien hebt, zulke dingen zegt, door een paar kaarten te leggen, dan begin je toch overtuigd te geraken dat er iets te zien moet zijn in die kaarten.
Er zullen wel \"charlatans\" tussen de kaartlegsters zitten, maar ik denk wel dat er ook eerlijke tussen zitten. Je hebt overal \"deugnieten\". Iemand die abnormaal hoge prijzen vraagt, zou ik al niet vertrouwen.
Als ik thuis kom, probeer ik me zoveel mogelijk te herinneren en ik schrijf het op een blaadje, dat ik dan wegsteek. Na 6 maanden tot een jaar, haal ik het blad weer boven en ik kijk eens wat er allemaal uitgekomen is. Ik lig er niet wakker van, ik leef er niet naar en ik loop er zeker niet constant aan te denken.
groetjes

Kungfu

Berichtdoor fleur* » 05 jun 2007 12:21

Al heel lang loop ik met het idee rond om bij een kaartlegster te gaan.
Maar wie is te vertrouwen??Ik weet zelfs geen adres.
Er zitten zoveel vragen in mijn hoofd te broeden na de dood van mijn ouders, vragen waar ik graag een antwoord op zou willen.
En tegelijker tijd ben ik bang voor het onbekende.
Help!
Afbeelding

fleur*

Berichtdoor Icky Thum » 05 jun 2007 13:24

Fleur,

Bij mij was het net hetzelfde, ik was er enorm bang voor, andezijds enorm sceptisch. Ik heb een fanastisch goede voorspelling gekregen en een antwoord op alle vragen die ik heb gesteld. Zekerheid in zo'n voorselling heb je nooit, daarvan ben ik me ten volle bewust. De kaartlegster waar ik geweest ben in Leuven werkte met vrije giften. Dat was voor mij zo'n beetje een teken om ervan uit te gaan dat dit geen kwakzalfster is. Allez dat hoop ik, want als de dingen die ze voorspelde echt uitkomen, staat me toch nog een mooie toekomst te wachten...

Ik hoop dat je de kracht vindt om een juiste beslissing te nemen.

Groetjes,

Icky Thum

Berichtdoor MichMJ » 05 jun 2007 13:34

Heb je dan niet zoiets van vrije giften... als ze goede dingen voorspeld zal ze meer verdienen...

sorry, sta er toch sceptisch tegenover. Met alle respect hoor, want er zullen er zeker bij zijn die de gave hebben.

Mich

MichMJ

Berichtdoor Icky Thum » 05 jun 2007 14:57

Ik heb in het verleden al horen vallen dat er in die kringen vooral gewerkt wordt met vrije giften en dat het eigenlijk not done is om een vast bedrag te vragen. Ik heb geen referenties natuurlijk, dus ik weet niet of het een huisvrouw is die de kaarten heeft leren lezen tijdens de strijk. :D

Icky Thum

waarzeggers

Berichtdoor mirke* » 06 jun 2007 14:22

Ik ga al jaren naar een kaartlegster ( dit 1 a 2 keer in een jaar )
Ik heb in mijn leven heel wat meegemaakt, en toch zeker de helft wist ik op voorhand.
Ik wist dat mijn huwelijk niet bleef duren en ging scheiden, ik wist maanden op voorhand dat ik ander werk ging doen, dat ik iemand zou ontmoeten die een stuk ouder is dan ik, ook dat ik een eigendom zou hebben wat niet zo evident is na een scheiding want je begint opnieuw van nul hé.
ik ben zwaar ziek geweest 3 jaar geleden en ze had mij al verschillende keren gewaarschuwd om op mijn gezondheid te letten enzv enzv
ik kan zo nog veel dingen opnoemen maar dan is mijn berichtje wel te lang.
Ik heb er veel steun aan maar weet ook heel goed dat ze niet alles kunnen voorspellen!! t zijn ook maar mensen tenslotte.
Voor mij blijft het in ieder geval positief !! gr mirke
Goede gedachten, komen altijd uit het hart!

mirke*

Berichtdoor human » 06 jun 2007 17:54

Bij wie ga je mirke? en hoeveel vraagt hij/zij?

human

Berichtdoor ejoso » 06 jun 2007 18:09

ik geloofde eerst ook niet zo in kaarleggen
maar wat er de laatste tyd gebeurt in myn leven hebben ze allemaal voorspeld myn scheiding myn ziekte dat ging krygen maar ze zeggen ook allemaal zal goed komen en dat ik terug het geluk ga vinden in leven dus nu maar hoopvol wachten

ejoso

waarzeggers

Berichtdoor mirke* » 06 jun 2007 19:00

ik ga in roeselare bij een mevrouw ze heet Regina
dit is wel haar voltijds beroep, ze geeft ook lezingen in het buitenland.
het is het echt waard vind ik want ik heb al veel moed uit haar geput.
gr mirke

mirke*

Berichtdoor TIENNEKEN » 06 jun 2007 20:14

In mijn jongere jaren raadpleegde ik ook een vijftal kaartleggers.
Ze voorspelden allemaa dingen die NOOIT zijn uitgekomen.

Ben nu wel wijzer geworden.
Wil NOOIT nog de toekomst laten voorspellen.
Ik vind dat je je leven gaat inrichten naar zo'n voorspelling.
Gevaarlijk dus.

Neen, ik zie wel wat de toekomst brengt. Wil het niet op voorhand weten.
Nog een anecdote : een nicht van mij hoorde van een kaartlegster dat haar man zou verongelukken binnen de zes maanden.
Zij in paniek tot en met.
Dat is nu dertig jaar geleden, en.... Walter leeft nog, en goed en wel zelfs.

TIENNEKEN

waarzeggers

Berichtdoor mirke* » 06 jun 2007 22:10

ook ik weet dat er veel bedriegers zijn die beweren dat ze het kunnen.
Maar ik heb het geluk dat er echt veel klopt en de eerste keer dat ik bij die mevrouw ging heeft ze het haar op mijn armen doen rechtkomen.
ik kom uit een klein boerendorpje te west vlaanderen en ben van daaruit verhuisd met mijn 1é man naar duitsland, na 13 jaar kom ik in deze streek hier wonen in belgié en toch kent zij mijn ganse levensloop.
wat ik bedoel is oordeel en veroordeel niet iedereen tot het tegendeel bewezen is want ik weet dat hierdoor veel leed is onder de mensen.
gr mirke

mirke*

Berichtdoor ejoso » 07 jun 2007 06:26

ik zou ook zeggen leef niet erna wat de kaartlegsers je vertellen
maar er zyn toch dingen die ze vertellen dat je het niet kunt vatten hoe ze dat kunnen weten
ik ben de laatste maanden naar 2 verschillende geweest
en ze vertelden byna indentiek hetzelfde de ene kaartlegster wist niet van de andere dat is toch raar
en dat het geen ze me allebei voor hebben gewaarschuwd nu allemaal aan uitkomen is

ejoso

Berichtdoor human » 07 jun 2007 07:42

wil je me anders es 't telefoonnummer sturen via een pm'ke mirke? wie weet komt het ooit nog es van pas

human

waarzeggers

Berichtdoor mirke* » 07 jun 2007 17:13

ja hoor komt eraan gr mirke[/u]

mirke*

Berichtdoor betje 00 » 07 jun 2007 20:30

Ik ben jaren geleden ook bij een kaartlegster geweest en die werkte ook met foto's .
Op dat moment was mijn zoon 14j en studeerde moderne wetenschappen wat ondertussen allemaal verandert is van naam, toen ik dat aan gaf zei ze al direct dat het een slimme jongen was die menswetenschappen deed. Nou menswetenschapen kon je toen pas volgen als je 17 /18 j was , dat was al een fout .
Hij was zo slim dat er een beroep als ingenieur of piloot voor hem weggelegt was . Piloot dat zag ik niet zitten want hij heeft een slechte oog zei ik , ach dan wordt hij ingenieur.
Toen mijn zoon na z'n college nog 2 jaar hoge school gedaan heeft en buisde was hij schoolmoe, heeft toen een opleiding gevolgd voor heftruck en werkt nu al anderhalf jaar in een transportbedrijf als heftruckchauffeur magazijnier . Piloot of ingenieur ???? Laat me niet lachen het koste me toen 1000bfr . Nooit zien ze me nog bij zo iemand.

betje 00

waarzeggers

Berichtdoor cloclo1963 » 07 jun 2007 21:52

[Hallo, ikzelf leg al 26 jaar de kaarten
Niet voor het geld maar gewoon voor vrienden en kennissen. Toen ik 21 jaar was ging ik eens de kaarten leggen voor een collega met wie ik amper een maand samen werkte. De dame in kwestie was gescheiden en had ondertussen een relatie met een getrouwde man uit het buitenland.
Daar wist ik trouwens niets van want de persoon in kwestie was hierover een gesloten boek. Haha, ik zou haar eens wat wijs maken dacht ik bij mezelf maar naarmate ik bezig was ratelde ik maar door en toen ze mij na ongeveer een uur zei dat alles klopte kreeg ik gewoon kippevel.
Tot in de details las ik de kaarten. Ben ik nu een soort heks ? was het eerste dat in mij opkwam. Dus ja lieve mensen het is wel degelijk mogelijk om dingen in de kaarten te zien waarvan men niets, maar dan ook niets weet. Voor geld doe ik het niet maar wel als mensen er mij om vragen. Om hen plezier te doen zeg maar
:wink:

cloclo1963

Berichtdoor marijket » 08 jun 2007 09:05

ooit iemand tegengekomen die in de lijnen van de handen las , mijn man intussen overleden werd voorspeld dat ie nog een kind zou krijgen waar we hard moesten om lachen , ik was nl al alles uitgehaald door hysterectomie ... maar kwam uit dat hebben we pas jaren later doorgekregen dat die man toen de waarheid sprak .... bij een vriendin zag ie vuur , en die is jaren later in een woningbrand omgekomen , bij mij keek ie in mijn hand en verstomde , hij draaide zich om en wou niet zeggen wat ie zag , tot op de dag van vandaag weet ik dus niet wat ie heeft gezien , maar het maakt me niet bang , wat is is , en wat moet komen komt er wel , ook al is het misschien niet zo mooi ....

marijket

Berichtdoor MichMJ » 08 jun 2007 12:19

je moet toch al geluk hebben dat je op een persoon valt die de gave heeft.

Ik geloof wel dat er zo'n mensen zijn, zoals Cloclo1963.

Wat doen jullie dan als je slecht nieuws te horen krijgt? gedragen jullie je daarnaaar of negeren jullie dat?

Dat is bv iets wat me tegen zou houden dit te doen.

Mich

MichMJ

Berichtdoor indee » 09 jun 2007 07:20

ik geloof ook helemaal niet in kaartleggen en toekomsten voorspellen
ik denk dat je heel veel dingen kunt zeggen die algemeen zijn, en dus voor veel mensen kunt gebruiken
bovendien laat je al vlug wat van je tong rollen, wat de kaartleggers dan gemakkelijk kunnen gebruiken
ik denk ook dat als deze mensen iets voorspellen, je daar naartoe gaat leven, en 't leven is een groot vraagteken, en voor mij maar gelukkig ook
maar als er mensen zijn die er wel in geloven, en daarmee gelukkig zijn en tot rust komen, so let it be
iedereen zoekt wel iets hogerop, iets dat niet te verklaren is, en waar je je toch goed en geborgen bij voelt, en 't is altijd prachtig als je zoiets gevonden hebt

indee

Berichtdoor mensje » 09 jun 2007 08:17

Als 22 jarige ben ik na mijn studies naar Parijs gaan wonen.
Ik herinner mij dat ik op een gegeven moment gewoon met een vriendin aan het praten was op straat, toen er plots en ongevraagd “ une gitane” naar me toe kwam en mijn hand begon te lezen.
Dat was héél vreemd omdat dat onverwachts ons gesprek onderbrak.
Naar mijn idee wilde die vrouw mij imponeren en geld achteraf krijgen.
Maar daar was niets van aan. Ze las mijn hand en verdween even snel weer.
Voor mij was het een vreemde ervaring en een “interruption” met mijn gesprekspartner.
Als ik nu terugkijk naar dat moment 25 jaar geleden, heeft die vrouw veel dingen gezegd die “waar” zijn.

Het bestaat dat mensen paranormaal begaafd zijn, mensen die aura’s kunnen lezen maar meestal lopen die er zelf niet mee te koop.
Vorig jaar heb ik zo’n dame ontmoet en ze vertelde me dat ze dat als kind al gewaar werd en nooit vriendinnetjes had omdat ze haar een “heks” vonden vermits zij vooraf al kon zeggen wat er gebeurde.
Zij heeft een héél moeilijk leven gehad, is zwaar ziek geweest omdat zij quasie als spons fungeerde. Een spons die al het leed van de ander aanvoelde en de energie uit haar lichaam trok zodat ze niet voldoende meer had om zelf op krachten te komen.
Ze was haar gave liever kwijt dan rijk.
Na haar genezing is ze (mits hulp van iemand) met haar gave iets gaan doen, weliswaar beperkt.
Zijzelf is níet gelukkig met dat geschenk maar maakt er verder het beste van. Van haar leven en van haar werk.

Waarzeggers die in bladen staan of andere charlatans, daar zou ikzelf nooit naartoe gaan.

mensje

Berichtdoor bienybinckles » 09 jun 2007 14:23

Ik ben zelf een 5-tal jaar geleden eens mee naar een kaartlegster geweest met een vriendin. Ik geloof er zelf helemaal niet in, maar liet het 'voor de fun' toch ook eens voor mezelf doen (was bij de vrouw in kwestie heel goedkoop). Ik weet niet hoe ze het wist, maar er zijn toch veel dingen uitgekomen van wat zij toen gezegd heeft. O.a. dat ik moest oppassen voor longproblemen (ik had nooit last gehad van mijn longen, maar een aantal maanden later in het ziekenhuis belandt met een zware longziekte) en dat ik een relatie had met iemand 'die ver weg woonde' (ik heb een Engelse vriend) en zo nog wel een aantal zaken die klopten.
Bij mijn vriendin zei ze dat ze datzelfde jaar nog een kind zou hebben en dat het een meisje zou zijn. Nu hadden de dokters haar juist verteld dat kinderen niet voor haar weggelegd waren (ze had al verschillende IVF-pogingen achter de rug). En ja, binnen het jaar had ze haar dochter.

Ik weet niet hoe en ik sta er nog altijd heel sceptisch tegenover, maar op de een of andere manier 'voelde' die vrouw toch dingen aan.

Het enige dat nog niet is uitgekomen is dat ik op een of andere manier (ze wist niet door hard te werken of een erfenis of de lotto of...) veel geld zou hebben, maar daar wacht ik nog op :lol:

bienybinckles

Berichtdoor muddy maddy » 11 jun 2007 11:18

ik heb ook een kennis die aura's kan lezen en gevoelens aanvoelt en daardoor ook erg ziek is geworden.
wie paranormaal begaaft is loopt daar niet mee te koop en zijn idd hun gave liever kwijt.
mijn kennis heeft na vele jaren geleerd zich af te schermen maar dat verloopt niet altijd van een leien dakje.
ik denk dat paranormaal zijn waarschijnlijk verschrikkelijk is.
maar ja, wie ben ik?
"all you have to do now, is to decide what to do with the time that is given to you..."

"Cats Rule!"

...we can tell you the truth, but then of course; we have to kill you...

muddy maddy

Re: waarzeggers

Berichtdoor lisa3c » 11 jun 2007 18:01

Ik ben al een jaar bezg om naar een waarzegger te gaan of mijn kaarten laten leggen, ik zit n een situatie waar ik zelf geen antwoord op weet , het ondermijnt mijn leven en zou wel eens raad willen hebben welke kant ik uit moet ,....

lisa3c

Berichtdoor zizo » 12 jun 2007 16:00

8jaar geleden is mijn man naar een waarzeggger geweest op z'n werk. Ik had er geen behoefte aan.
Om een lang verhaal kort te maken, wat die vrouw allemaal vertelde weet ik niet meer, buiten één ding... Er zou iemand zwaar ziek worden. Ik vergeet het nooit :( meer...
Nu onze grootmoeders hadden al een mooie leeftijd bereikt....dus er kon wel altijd iets gebeuren...reageerden we beide.

Vier jaar geleden is m'n schoonzusje op heel jonge leeftijd, mama van twee gezonde kindjes plots overleden.

Wat ze zei was juist, was het toeval ???? Ik weet het nog steeds niet!

zizo

Berichtdoor munchke » 13 jun 2007 12:12

Ik ben zodanig onzeker over mijn toekomst door mijn ouders dat ik dit misschien ook eens moet doen. Maar ik ben ontzettend bang voor het resultaat, ik mijn vriend doodgraag en wil hem niet verliezen... Mijn ouders aanvaarden onze relatie nog altijd niet en zijn bijna 2 jaar samen... ik weet niemeer wat ik moet doen, al wat hij probeert, het is niet goed...

munchke

Berichtdoor kanie » 13 jun 2007 14:54

Enkele jaren geleden ben ik naar een kaartlegster geweest omdat mijn relatie afgesprongen was. Er werd me toen verteld dat we terug samen zouden komen en dat hij me graag zag. Op dat moment kon ik dat moeilijk geloven want we hadden geen contact meer. Privé dan toch niet, want we werken samen. dus wilde ik een tweede opinie en zelfs een derde. Uit die kaarten bleek telkens hetzelfde. Hij zag me graag en zou terug komen. Ik kon dat moeilijk geloven. want hij leek me perfect gelukkig bij zijn vrouw. Maanden heb ik in de put gezeten. Na verloop van tijd begon dat privécontact inderdaad terug te komen. we spraken regelmatig af en van het één kwam het ander. Alles wat er gezegd geweest was leek uit te komen. Maar uiteindelijk begon alles weer opnieuw. weer liet hij me zitten maar deze keer was de situatie veel ingewikkelder. Hij beweerde dat hij me niet graag zag en dat hij alles gewoon deed om mij een plezier te doen en dat hij al die tijd gelogen had tegen me. Hij bedroog zijn vrouw enkel en alleen om mij een plezier te doen. Als ik nu mijn kaarten laat leggen komt nog altijd hetzelfde terug. Hij ziet me graag, hij zal terugkomen. Het lijkt me echt een beetje van het goede teveel en ik weet eigenlijk niet hoe ik er moet mee omgaan en wat ik ervan moet geloven. Hij ziet me nauwelijks nog staan. de kaarten zijn echt tegenstrijdig met wat ik ervan denk. Ik ben ervan overtuigd dat hij al die tijd een spelletje gespeeld heeft en dat hij geen respect heeft voor mij. Ik zit enorm in de put en wil eigenlijk alleen maar een antwoord op de vraag of hij me nu eigenlijk graag ziet of niet. Volgens de kaarten dus wel... Hij zou liegen om bestwil!?

kanie

Berichtdoor *lineke* » 15 jun 2007 10:15

Amai, kanie! Zo ga je wel ter plaatse blijven trappelen he! Stel nu dat je toch een andere man tegen het lijf loopt waar je verliefd op wordt. Wat ga je dan doen? Die relatie heeft volgens de kaarten dan toch geen kans! Misschien laat je zo wel een hele mooie relatie liggen dan! Moeilijk he!

Telkens als ik mijn kaarten laat trekken, zeggen ze dat onze relatie niet blijft duren! En toch blijf ik er (nog) in geloven! :roll:

*lineke*

Berichtdoor vlinderke » 16 jun 2007 22:06

het is zo leuk om dit allemaal te lezen.

Sommigen kunnen inderdaad beter op de kermis als attractie gaan staan met hun kaarten, maar sommigen hebben echt wel een gave en gebruiken deze ook om mensen verder te helpen in hun leven.
Hetgeen de mensen wel zouden moeten inzien is dat ze via kaartleggen inzicht kunnen krijgen in hun huidige of verleden moeilijke situaties, het kan klaarheid bieden in hun leven om moeilijke momenten te overbruggen. Uiteindelijk moet je toch zelf je eigen leven leiden en ook je eigen beslissingen nemen. Het heeft niet zo veel zin om alleen aan toekomstvoorspelling te doen. Maar het kan je steun bieden als je begrijpt waarom iets fout gelopen is of waarom je een bepaald iets hebt meegemaakt.
Een tweede punt is dat je alleen door deze mensen kan geholpen worden als je dit zelf ook wil en er voor openstaat, anders zullen ook zij geen inzichten doorkrijgen en je geen hulp kunnen bieden.
En mijn derde punt, je moet inderdaad een goede en betrouwbare persoon voor je hebben, charlatans zijn er helaas genoeg in deze sector.
Ja , je kan hier uren over doorschrijven...ik zou zeggen, denk positief, leef positief, behandel je naaste zoals je dat zelf zou willen, wees gerust, dan komen ook de positieve en betrouwbare mensen automatisch op je pad. Je leert ze onderscheiden van de anderen door eigen inuïtief inzicht.
Als je liefde kunt geven,
kom je nooit met lege handen.

vlinderke

Berichtdoor nonoke » 18 jun 2007 09:52

Vroeger ben ik ook wel eens een paar keer bij een kaartlegster geweest, maar het is niet evident om een betrouwbaar iemand te vinden. Ik zou nu wel eens terug willen gaan, wie kan er mij een adres geven? Ik woon in de buurt van Leuven.
Thanks,

nonoke

Berichtdoor Lilablue » 20 jun 2007 07:38

Leuk om te lezen...

Ik ben onlangs eens bij rustpunt geweest in de naamsestraat. kwam wel goed over.

Je moet maar eens rustpunt googelen.

Groetjes,

Lilablue

Berichtdoor Em22 » 24 jun 2007 12:55

Wat betaal je voor dergelijk iet? En wat als er nu heel slecht nieuws is? Ik zou wel eens willen gaan, maar durf eerlijk gezegd ook niet echt :s

Em22

Berichtdoor human » 24 jun 2007 17:07

Ik heb 40 euro betaald

human

Berichtdoor dingeloo » 26 jun 2007 07:32

ik ben ook (enkele jaren geleden) naar een kaartlegster geweest . wat zij vertelde is uitgekomen . maar ik wil nog eens terug , maar heb geen adres . kan mij iemand aan een adres of telefoon helpen ? liefst iemand in het antwerpse aub .

dingeloo

Berichtdoor virtje » 26 jun 2007 12:45

ik ben enkele jaren geleden voor de 1 ste keer geweest en geloof het of niet maar ze zei toen dingen die niemand anders kon weten.Ze voorspelde ook vanallas die ik niet kon geloven maar die achteraf toch waarheid bleken.Ik probeer nu toch minstens 1 keer per jaar te gaan want ik ben daar helemaal nie bang van.Vriendin van mij geloofde daar niet in maar is ook eens geweest en toen naar een andere en die zeiden alle2 hetzelfde;bizar.Je mag natuurlijk niet heel de dag met die voorspellingen in je hoofd rondlopen.
Kan daar nog veel van vertellen maar dan is dat berichtje veel te lang

virtje

Re:

Berichtdoor HONINGSKE » 10 jul 2007 10:02

Hallo,

Heb enkele adressen al gehad van kaartlegster in West Vlaanderen maar ben van Antwerpen.
Kan er iemand me nog in het Antwerpse adresjes bezorgen??
Alvast bedankt.
honingske

HONINGSKE

Re:

Berichtdoor HONINGSKE » 10 jul 2007 10:02

Hallo,

Heb enkele adressen al gehad van kaartlegster in West Vlaanderen maar ben van Antwerpen.
Kan er iemand me nog in het Antwerpse adresjes bezorgen??
Alvast bedankt.
honingske

HONINGSKE

Berichtdoor truuskwel » 11 jul 2007 15:53

Heb niet direct ervaring met kaartlegsters, maar ooit heeft iemand de kaart geleg voor mijn moeder (die deed dat als hobby, wel al bijna 40 jaar geleden), en alles wat die gezegd heeft is uitgekomen - heel merkwaardig.
Wel heb ik onlangs naar een pendelaar geweest, wat die zei was ook allemaal juist, maar hij wou niets in de toekomst zeggen, wat ik eigenlijk ook niet slecht vond. We zullen wel zien wat de toekomst brengt. Heb al ondervonden dat er na regen gewoonlijk zonneschijn komt (al is het soms niet veel, maar daar moeten we ons aan vastklampen)
Heb dus ook geen adres van een kaartlegster in het Antwerpse.

truuskwel

Berichtdoor flowergirl09 » 13 jul 2007 14:50

Ik ben al een paar keer naar een kaartlegger geweest en ik moet zeggen dat het meeste al is uitgekomen. Vorig jaar is men relatie afgesprongen en zat ik in zak en as. Hij was/is men grote liefde. Op aanraden van men buurvrouw ben ik geweest. Wij zouden terug samen komen, het zou niet makkelijk worden maar we zouden het overleven. En nu, een jaar later zijn we ook weer samen. Het is niet makkelijk maar samen komen we er wel!!

Dit was maar een deeltje van wat hij vertelde, ook over men dochter, men moeder, men karakter, noem maar op. Bij de foto's die ik bij had wist hij perfect te zeggen hoe de persoon in kwestie in elkaar zat.

Ik heb 40 euro betaald en eerlijk gezegd was het me dat wel waard. Hij nam echt de tijd en legde wel 6 verschillende kaarten.

Bij deze man komen vaak BV's over de vloer.

Ik zeg niet dat ik er naar ga leven maar zijn raad en advies, wel dat blijft toch wel hangen!!!

Liefs,
live can show you so many way's to enjoy it. as it come's just be ready to ... see it!!

flowergirl09

Berichtdoor goede fee 58 » 15 jul 2007 12:51

Kan er iemand mij een adres geven van een betrouwbare kaartlegger? Liefst in de buurt van het Waasland.

goede fee 58

Berichtdoor goede fee 58 » 15 jul 2007 12:53

Flowergirl, bij wie ben jij geweest?

goede fee 58

Berichtdoor flowergirl09 » 16 jul 2007 08:47

Ik ben in Heist op den berg naar een kaartlegger geweest en in Heultje naar een pendelaar. Alletwee aan te raden!!!
live can show you so many way's to enjoy it. as it come's just be ready to ... see it!!

flowergirl09

Berichtdoor pex » 16 jul 2007 12:01

iemand een adres van een goede kaartlegster in omgeving van Gent?

Alvast bedankt

pex

Volgende

Keer terug naar In vertrouwen