| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
1nickname1
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
lathyrus

Geregistreerd op: 29-8-2006 Berichten: 8357 Woonplaats: oost-vlaanderen
|
Geplaatst: Do Mrt 11, 2010 9:41 pm Onderwerp: |
|
|
ik denk dat je geen limousine voor 11 man gaat vinden, k heb net eens op google gezocht en verhuurbedrijf gevonden en daar staat op de site dat in belgië de maximaal toegestane hoeveelheid personen per auto 8 is
In ieder geval, hier de link die ik gevonden heb, als je verhuur limousines op google intikt vind je er nog een hele hoop
Ik wens jullie een onvergetelijke verjaardag toe!
http://www.blackandwhite-limo.be/nl/limousine-huren/oost-vlaanderen _________________ Spreken is zilver maar zwijgen is ook niet alles.
 |
|
| Naar boven |
|
 |
rita1968
|
Geplaatst: Do Mrt 11, 2010 9:28 pm Onderwerp: surprise18 deverjaardag organiseren voor mijn dochter |
|
|
In mei wordt mijn dochter 18 jaar. Dit wil ze vieren met vrienden en afzonderlijk met de familie.
Graag wil ik haar een onvergetelijke surpriseverjaardag geven.
Heeft er iemand tips wat ik zoal kan organiseren, zowel voor een verjaardag met haar vrienden, maar ook afzonderlijk met de familie, want mijn zoon wordt rond dezelfde periode 16 jaar wat ook speciaal is.
Ik had gedacht aan een barbeque, daarna een limousine te huren waarmee ze met haar vrienden kan uitgaan in gent, en dan slapen in de tent samen met haar vrienden bij ons thuis.
Maar ik zou een limo voor 11 personen nodig hebben , kan iemand me daarbij helpen?
Graag Tips.
Dank bij voorbaat
groetjes Rita |
|
| Naar boven |
|
 |
|