Naar de Libelle website
FAQFAQ    ZoekenZoeken    ProfielProfiel    Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken    InloggenInloggen

forum.libelle.be forum index -> Lief en Leed -> In vertrouwen
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie surprise18 deverjaardag organiseren voor mijn dochter
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
1nickname1

BerichtGeplaatst: Do Mrt 11, 2010 10:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat je voor 11 personen meer aan een busje moet denken.
Bij huwelijken zie je die ook.

In Nederland hebben ze zo'n grote limo, maar dan moet je geldbeugel ook zo groot zijn Wink

http://www.trouwautosverhuur.nl/trouwautos/limousines/limousine-lincoln-12-meter.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
lathyrus

BerichtGeplaatst: Do Mrt 11, 2010 9:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik denk dat je geen limousine voor 11 man gaat vinden, k heb net eens op google gezocht en verhuurbedrijf gevonden en daar staat op de site dat in belgië de maximaal toegestane hoeveelheid personen per auto 8 is
In ieder geval, hier de link die ik gevonden heb, als je verhuur limousines op google intikt vind je er nog een hele hoop
Ik wens jullie een onvergetelijke verjaardag toe!

http://www.blackandwhite-limo.be/nl/limousine-huren/oost-vlaanderen
rita1968

BerichtGeplaatst: Do Mrt 11, 2010 9:28 pm    Onderwerp: surprise18 deverjaardag organiseren voor mijn dochter Reageer met quote

In mei wordt mijn dochter 18 jaar. Dit wil ze vieren met vrienden en afzonderlijk met de familie.
Graag wil ik haar een onvergetelijke surpriseverjaardag geven.
Heeft er iemand tips wat ik zoal kan organiseren, zowel voor een verjaardag met haar vrienden, maar ook afzonderlijk met de familie, want mijn zoon wordt rond dezelfde periode 16 jaar wat ook speciaal is.
Ik had gedacht aan een barbeque, daarna een limousine te huren waarmee ze met haar vrienden kan uitgaan in gent, en dan slapen in de tent samen met haar vrienden bij ons thuis.
Maar ik zou een limo voor 11 personen nodig hebben , kan iemand me daarbij helpen?
Graag Tips.
Dank bij voorbaat
groetjes Rita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.libelle.be forum index -> In vertrouwen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: