Ervaringen met GIGOLO?

Heb jij een ingrijpende gebeurtenis meegemaakt? Zoek je een antwoord op een prangende vraag? Wil je graag advies van iemand in jouw geval? Praat er hier over met vriendinnen.

Ervaringen met GIGOLO?

Berichtdoor Euridice » 17 jul 2010 17:19

Dames,

Zijn er onder jullie die ervaringen hebben met een GIGOLO in Vlaanderen?
Het internet bulkt nl. van de gore advertenties van heren die hun diensten aanbieden. Er schijnen er slechts enkelen te zijn die op een integere en respectvolle manier met vrouwen omgaan. Heeft iemand van jullie op dat vlak een positieve ervaring?
Dit onderwerp is nog een groot taboe in Vlaanderen. Dat is wellicht de reden waarom er zo weinig reacties / 'referenties' van vrouwen te vinden zijn.

Voor alle duidelijkheid: het is niet de bedoeling een discussie op te starten over het morele / deontologische aspect van het bezoek aan een gigolo. Dat is een ander verhaal.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties…

Euridice

Berichtdoor shadowfax » 17 jul 2010 21:40

mijn enige ervaring is dat ik er wel eens over gefantaseerd heb, hihihihihihi :oops: :oops:

shadowfax

Gigolo

Berichtdoor truuskwel » 18 jul 2010 08:05

Sorry, geen ervaring! Mijn gigolo zit voor mijn stoof,hi,hi...
De grootste afstand in de wereld bedraagt 35 cm; de afstand van het hoofd naar het hart.

truuskwel

Berichtdoor vanwesele » 18 jul 2010 12:18

Hier ook geen ervaringsdeskundige, ik zou begot niet weten waarom ik geld aan seks zou moeten geven.

Er lopen mannen genoeg rond die het gratis willen doen.

vanwesele

Berichtdoor meliciana » 18 jul 2010 15:11

maar mannen die het gratis willen doen, doen het enkel voor hun eigen plezier. een gigolo denkt in de eerste plaats aan het plezier van de vrouw (zijn klant). denk dat dat een verschil is hè. en een vrouw verdient dat af en toe ook eens :wink:

meliciana

Re:

Berichtdoor vanwesele » 20 jul 2010 09:14

meliciana schreef:maar mannen die het gratis willen doen, doen het enkel voor hun eigen plezier. een gigolo denkt in de eerste plaats aan het plezier van de vrouw (zijn klant). denk dat dat een verschil is hè. en een vrouw verdient dat af en toe ook eens :wink:

Toch een beetje overdreven om te zeggen dat mannen alleen aan hun eigen plezier denken. Precies of je kan niet aangeven aan een gratis exemplaar wat je wel en niet wil.
Ten andere hoeveel plezier kun je beleven aan kunstmatige seks, die je dan ook nog eens een bm geld kost. Het idee alleen al is goed om een ontgoocheling rijker te zijn en pak een pak euro's armer.

vanwesele

Re:

Berichtdoor meliciana » 20 jul 2010 10:45

vanwesele schreef:
meliciana schreef:maar mannen die het gratis willen doen, doen het enkel voor hun eigen plezier. een gigolo denkt in de eerste plaats aan het plezier van de vrouw (zijn klant). denk dat dat een verschil is hè. en een vrouw verdient dat af en toe ook eens :wink:

Toch een beetje overdreven om te zeggen dat mannen alleen aan hun eigen plezier denken. Precies of je kan niet aangeven aan een gratis exemplaar wat je wel en niet wil.
Ten andere hoeveel plezier kun je beleven aan kunstmatige seks, die je dan ook nog eens een bm geld kost. Het idee alleen al is goed om een ontgoocheling rijker te zijn en pak een pak euro's armer.

:roll: en zo kan je bezig blijven hè. al is het maar om toch maar iets te kunnen zeggen om te discusiëren :wink:

meliciana

Re:

Berichtdoor vanwesele » 20 jul 2010 13:05

meliciana schreef: :roll: en zo kan je bezig blijven hè. al is het maar om toch maar iets te kunnen zeggen om te discusiëren :wink:

Vandaar dat je het nodig vond om te antwoorden op mijn bericht? :mrgreen:

vanwesele

Re:

Berichtdoor meliciana » 20 jul 2010 15:39

vanwesele schreef:
meliciana schreef: :roll: en zo kan je bezig blijven hè. al is het maar om toch maar iets te kunnen zeggen om te discusiëren :wink:

Vandaar dat je het nodig vond om te antwoorden op mijn bericht? :mrgreen:

Yep :lol:

meliciana

Berichtdoor Lilly69 » 20 jul 2010 16:39

Waarom zou een vrouw geen gigolo mogen bezoeken terwijl er heel veel venten naar de hoeren gaan.
En niet alleen single mannen.
Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden.

Lilly69

Berichtdoor maria-helena » 20 jul 2010 17:05

Aan allen die in gigolo's geïnteresseerd zijn kan ik de lectuur aan bevelen van het boekje:

Jacky Secke Gigolo, Mijn leven tussen de lakens, Auteur Laurens de Keyzer,
ISBN 90.5617.296.4 Uitgeverij Van Halewyck.

Verder heb ik er geen ervaring mee en ook geen nood aan.

Topicstartster vroeg info en geen debat.

maria-helena

Re:

Berichtdoor willem de zwijger » 21 jul 2010 06:43

Lilly69 schreef:Waarom zou een vrouw geen gigolo mogen bezoeken terwijl er heel veel venten naar de hoeren gaan.
En niet alleen single mannen.

lilly 69,
je hebt groot gelijk.
ik heb geen ervaring met een hoer of een gigolo volgens mij kunnen ze mee of tegenvallen en inderdaad het zal veel geld kosten.
Daarom zou ik als het nodig moest zijn iemand zoeken via het net dat kan ook mee of tegenvallen maar het vele geld ben je dan toch niet kwijt
er zijn op het net mogelijkheden genoeg misschien ook via libelle en je hoeft je niet meteen "bloot" te geven

willem de zwijger

Re: Ervaringen met GIGOLO?

Berichtdoor sannieke » 12 apr 2011 23:20

Euridice schreef:Dames,

Zijn er onder jullie die ervaringen hebben met een GIGOLO in Vlaanderen?
Het internet bulkt nl. van de gore advertenties van heren die hun diensten aanbieden. Er schijnen er slechts enkelen te zijn die op een integere en respectvolle manier met vrouwen omgaan. Heeft iemand van jullie op dat vlak een positieve ervaring?
Dit onderwerp is nog een groot taboe in Vlaanderen. Dat is wellicht de reden waarom er zo weinig reacties / 'referenties' van vrouwen te vinden zijn.

Voor alle duidelijkheid: het is niet de bedoeling een discussie op te starten over het morele / deontologische aspect van het bezoek aan een gigolo. Dat is een ander verhaal.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties…

ze bestaan gelukkig wel degelijk hoor, diegene die als gentlemen respect en integriteit betonen, én zonder zich aan te bieden met al te expliciete beelden, een beetje zoeken op het web is de boodschap, en dan vooraf kennis maken via mail of tel, ik noem geen namen :wink:

sannieke

---

Berichtdoor Sonja P. » 18 apr 2011 15:41

---

Sonja P.

Ik moet Sonja bijtreden.

Berichtdoor Annemie V » 18 apr 2011 18:07

Onlangs heb ik mijzelf getrakteerd met een Gigolo!

Als alleenstaande dame na lang twijfelen, enkele slechtte ervaringen met dates via chatboxen en dating sites. Besloot ik op een dag mijn stoute schoenen aan te trekken. Zo gezegd zo gedaan. Een avondje surfen leverde mij inderdaad heel wat potentieel op J.

En hier moet ik dan Sonja ten volle bijtreden “er bestaan inderdaad nog klasse volle mannen” met respect voor de vrouw. Voor mij was dit een geslaagde date die voor herhaling vatbaar is.
Mijn date kan je contacteren via mail danny4love@hotmail.com

Wordt het geen tijd dat wij dames eens aan onszelf denken!

Annemie V

Berichtdoor zairanne » 19 apr 2011 15:04

is it just me maar onderstaande berichten lijken me eerder reclame voor de heren in kwestie dan berichten van echte ervaringsdeskundigen.

zairanne

--

Berichtdoor Sonja P. » 19 apr 2011 20:40

--

Sonja P.

Berichtdoor zairanne » 20 apr 2011 07:44

Niets op tegen he....blij dat lieve kobe er ook akkoord mee is.

zairanne

promotiecampagne

Berichtdoor Veerle D » 20 apr 2011 20:18

Dag Sonja, alias Cédric,

Je voert een leuke promotiecampagne, met in enkele dagen tijd drie getuigenissen op drie verschillende forums (Flair13/04, Libelle 16/04 en Goedele 14/04) post. Bovendien vind ik als vrouw dat je schrijfstijl niet echt ‘vrouwelijk’ overkomt... Ik denk dat de meeste dames met gigolo-plannen wel de tijd nemen om even te Googelen; denk dus toch even na vóór je op deze manier tewerk gaat en andere gigolo's (negatief) beoordeelt...

Veerle D

Re:

Berichtdoor lathyrus » 22 apr 2011 14:25

zairanne schreef:is it just me maar onderstaande berichten lijken me eerder reclame voor de heren in kwestie dan berichten van echte ervaringsdeskundigen.

Nee hoor , it's not just you die dat denkt.
Ik had gewoon de puf niet om het te komen neerpennen toen ik het dacht.
Spreken is zilver maar zwijgen is ook niet alles.
Afbeelding

lathyrus

Berichtdoor sarahhhhhtje » 08 maart 2013 17:21

Jaaaaahhhhhhhhh!!!
www.meetelias.com is goed
enfin dat is mijn bevinding. Hij is mijn tijd en lijf wel waard. Ik heb er drie uur met gedate. Hij is absloluut beter dan die goeroes aan den toog ;-)
Heel charmante gast die écht onmiddelijk begreep wat ik wou.
Hij heeft een mooie strak lijf! Zeker een warme aanbeveling ;-)

sarahhhhhtje

Berichtdoor laurent198 » 02 sep 2013 12:12

laurent198

Berichtdoor ninasol » 30 sep 2013 22:07

Ik ben met een gigolo verschillende keer geweest en ik ben er totaal verliefd op die man geworden. Hij is een echte gentleman en doet me zo fijn voelen. Hij heeft me ook leren squirten en dat kan ik niet meer vergeten.

ninasol

Berichtdoor SandraVanH » 13 jan 2014 23:53

Hoi, ik ga al enkele jaren naar http://www.vince4ladies.com/, zeer tevreden van. Hij neemt de tijd voor alles en gedraagt zich als een gentlemen, geen macho want zo zijn er genoeg, geloof me dat zoek je niet!

SandraVanH

Keer terug naar In vertrouwen